RAZVOJ I JAČANJE TIMSKOG RADA SA CILJEM UNAPREĐENJA REZULTATA RADA

VODITELJ TIMA – ČLAN TIMA
LJUDSKI POTENCIJALI I RADNE KOMPETENCIJE
IZGRADNJA INTERPERSONALNIH VJEŠTINA

Baška Voda, 19. – 21.06.2019. godine
icon-link GRAND HOTEL SLAVIA / HOTEL HORIZONT


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-o PDF PROSPEKT

 

SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.


CILJEVI SEMINARA

  • Jačanje poslovnih odnosa kroz uspješni timski rad
  • Unapređenje organizacijske kulture i motivacije u radu
  • Povećavanje produktivnosti u radu
  • Bolje razumijevanje uloga u timovima
  • Izgradnja uspješne komunikacije u obavljanju svakodnevnih zadataka
  • Unapređenje kvalitete rada kroz savremene poslovne vještine
  • Uspješnija i efikasnija realizacija povjerenih radnih zadataka sa ciljem boljih poslovnih rezultata
  • Razvijanje emocionalne inteligencije kao glavnog faktora uspješnosti međuljudskih odnosa
  • Smanjiti stresne situacije kroz međusobno poštovanje i uvažavanje


KORIST ZA ORGANIZACIJU
Timski rad je osnovni ključ uspjeha svake organizacije. U savremenim uslovima poslovanja od izuzetne važnosti je da u organizaciji postoji kvalitetan timski rad između svih zaposlenika, jer jedino na taj način će biti moguće da organizacija stalno napreduje i prilagođava se konstantnim promjenama u okruženju. Uspostavljanjem bolje poslovne saradnje dovest će do veće produktivnosti i motivacije u radu kroz planiranje poslovnih ciljeva, planiranje međusobnog razvoja i uvažavanja,  rješavanje konflikata, unapređenje kvalitete i rezultata rada. Rad u timu zbližava zaposlenike, stvara pozitivnu atmosferu i ohrabruje radnike da poduzimaju važne korake u unapređenju rada organizacije.

KORIST ZA UČESNIKA
Usvajanje znanja kako izgraditi tim, voditi uspješan tim, kako procesi rada doprinose učinkovitosti timova, kako razmjenjivati ideje i usklađivati različitosti u timovima.  Izgradnjom i razvojem vlastitih poslovnih vještina rezultirat će osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.


SADRŽAJ SEMINARA

  • Važnost organizacijske psihologije u jačanju timskog rada
  • Planiranje razvoja tima – izgradnja uspješnog tima
  • Uloga voditelja tima u savremenom radnom okruženju
  • Uloga člana tima u savremenom radnom okruženju
  • Profesionalnost, etika i bonton
  • Izgradnja kvalitetne organizacijske kulture
  • Komunikacija u timu – prepoznavanje timske uloge i prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu
  • Uticaj na druge – povećanje radne uspješnosti
  • Motivisanje članova tima
  • Grupno odlučivanje
  • Zašto timovi griješe i kako izbjeći greške?
  • Primjena okvira radnih kompetencija

  • Prepoznavanje i unapređenje ljudskih potencijala u svakodnevnom radu
  • Upravljanje međuljudskim odnosima
  • Samopouzdanje i proaktivnost u rješavanju problema
  • Važnost emocionalne inteligencije u svakodnevnom radu
  • Alati i tehnike za efikasno smanjenje stresa na organizacijskom i individualnom nivou

 

PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
   10:00 – 16:00 srijeda    19.06.2019.

   09:30 – 16:00 četvrtak  20.06.2019.
   09:00 – 11:00 petak      21.06.2019.

 

METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 31.05.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 31.05.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM.
Oslobođeno plaćanje PDV-a.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi “GRAND HOTEL SLAVIA / HOTEL HORIZONT“,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  99,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     69,00 €
Boravišna taxa po osobi/danu                    1,65 €

 

PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 11.06.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print