KLJUČNE POSLOVNE VJEŠTINE U SAVREMENOM POSLOVANJU

LJUDSKI POTENCIJALI I RADNE KOMPETENCIJE

POSLOVNA ADMINISTRACIJA

Dubrovnik, 31.10. – 02.11.2018. godine

GRAND HOTEL PARK

PREUZMITE PDF PROSPEKT SEMINARA SA SVIM POTREBNIM INFORMACIJMA  NA SLJEDEĆEM LINKU:

PDF PROSPEKT

Seminar namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih kompetencija.

Ciljevi seminara:

  • Razvoj ključnih poslovnih vještina u modernom poslovanju
  • Usvajanje alata i tehnika izgradnje savremenih radnih kompetencija
  • Razvoj i unapređenje ljudskih potencijala
  • Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja
  • Povećanje produktivnosti i motivacije u ključnim trenutcima
  • Uspješnija i efikasnija realizacija povjerenih radnih zadataka sa ciljem boljih poslovnih rezultata
  • Znati ispravno reagovati u svakoj poslovnoj situaciji
  • Kvalitetno obavljanje svakodnevnih administracijskih zadataka
  • Praktična primjena naučenog u svakodnevnom radu

Korist za organizaciju:
Izgradnjom ključnih vještina kod Vašeg zaposlenika rezultirat će efikasnim upravljanjem radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranjem boljih međuljudskih odnosa što će doprinijeti unapređenje konstruktivne saradnje među zaposlenicima, organizacijske kulture i produktivnosti rada. Podizanje svijesti o značaju razvoja neophodnih radnih kompetencija,  adekvatnog poslovnog ponašanja i prepoznavanju aktivne uloge ljudskih potencijala.

Korist za učesnika:
Sticanjem i primjenom ključnih poslovnih vještina na radnom mjestu, rezultirat će izgradnjom radnih kompetencija i povećanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama. Prepoznavanje i izgradnja vlastitih ljudskih potencijala neophodnih za razvoj kvalitete poslovanja.

Sadržaj seminara:

  • Važnost organizacijske psihologije za unapređenje poslovanja
  • Ključne poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
  • Primjena okvira radnih kompetencija
  • Prepoznavanje i  unapređenje ljudskih potencijala u svakodnevnom radu
  • Savremene metode razvoja ljudskih potencijala
  • Uticaj na druge – povećanje radne uspješnosti
  • Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture
  • Ključni aspekt modernog poslovanja – Motivacija i samomotivacija
  • Najvažnije vještine u administrativnom poslovanju
  • Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
  • Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
  • Primjena kvalitetne interne i eksterne komunikacije
  • Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
  • Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
  • Samopouzdanje, donošenje odluka i kreativno rješavanje problema na radnom mjestu
  • Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
  • Razvoj emocionalne inteligencije
  • Metode i tehnike efikasnog upravljanja stresom

Raspored seminara:

  • 10:00 – 16:00  srijeda       31.10.2018.
  • 09:30 – 16:00  četvrtak     01.11.2018.
  • 09:00 – 11:00  petak         02.11.2018.

Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, uključuje rješavanje konkretnih problema praktične primjere i razmjenu iskustava. Koncept rada dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.  Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi.  Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima

Kotizacija seminara:
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 10.10.2018.:

  • 1 učesnik 330,00 KM sa PDV-om
  • 2 učesnika 315,00 KM sa PDV-om po učesniku
  • 3  i više učesnika 300,00 KM sa PDV-om po učesniku

Za prijave poslije 10.10.2018. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM sa PDV-om

U cijenu kotizacije uključeno:

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi vezano za temu
  • Materijal za pisanje
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Način prijave na seminar:

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC.
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273.
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA.
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun.

Napomena:

  • Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge
  • Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas

Rezervacija smještaja:
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Dubrovniku “GRAND HOTEL PARK“,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu – 71,00 €
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu – 51,00 €
  • Boravišna taxa po osobi/danu – 1,20 €

Wellness centar, hotelski bazeni i saune, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu. Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge ili direktno na recepciji hotela.

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 24.10.2018.

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

 

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print