KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
PROPISI – ALATI – PRAKSA

Zakonski i podzakonski okvir u praksi
Tajnost podataka i zaštita
Pečat – Faksimil
E – pisarnica
Elektronska komunikacija
Elektronski potpis

Vlašić, 20. – 22.02.2019. godine
icon-link HOTEL BLANCA Resort & Spa


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-o PDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima,  sekretarima/ cama, asistentima/ cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko – arhivske poslove.


CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
  • Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
  • Izdvajanje akta upravnog postupka
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama i tajnim podacima, te odgovarajućim evidencijama
  • Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
  • Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis u praksi

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU
Pravilnim provođenjem pomoćne djelatnosti obezbijediti efikasno i blagovremeno obavljanje osnovne djelatnosti u skladu sa propisima koji regulišu ovu oblast. Upoznavanje sa načelima i praksama kancelarijskog i arhivskog poslovanja. Unapređenje efikasnosti u radu sa dokumentima kroz uštedu vremena i sredstava te ubrzanje procesa rada. Podizanje bezbjedonosne svijesti uposlenih sa ciljem zaštite klasificiranih podataka i sigurno arhiviranje.

KORIST ZA UČESNIKA
Upoznavanje i savladavanje osnovnih i naprednih alata za obavljanje kancelarijskog poslovanja. Upoznavanje sa propisima, terminologijom i definicijama. Praktične vježbe i savjeti popunjavanja pisanih evidencija, unos i pretraga  podataka, sačinjavanje izvještaja i štampanje evidencija u elektronskom protokolu. Jednostavnije i pouzdanije upravljanje dokumentima u skladu sa propisima. Podizanje svijesti u cilju zaštite povjerenih informacija i odgovornosti.


SADRŽAJ SEMINARA

  • Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene
  • Korištenje elektronskog potpisa u skladu sa propisima
  • Primjena EU standarda i normi

 

PREDAVAČ
Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.


RASPORED SEMINARA
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
 icon-clock-o  10:00 – 16:00 srijeda    20.02.2019.

 icon-clock-o  09:30 – 16:00 četvrtak  21.02.2019.
   09:00 – 11:00 petak      22.02.2019.


METODOLOGIJA RADA
Naši seminari su visoko interaktivni i prilagođeni zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

 

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 06.02.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 06.02.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
U cijenu nije uključen PDV.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela BiH “HOTEL BLANCA Resort & Spa“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  115,00 KM
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     100,00 KM
Boravišna taxa po osobi/danu                      2,34 KM
Osiguranje po osobi/danu                             1,17 KM

Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu.
Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 13.02.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print