JEDNODNEVNI SEMINAR

 IZAZOVI U JAVNIM NABAVKAMA

ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN U 2018. GODINI

PRIPREMA I ORGANIZACIJA JAVNIH NABAVKI

E-AUKCIJA

UPRAVNA ZAŠTITA I UGOVORI

 Sarajevo, 22.02.2018. godine

HOTEL EUROPE GROUP – HOTEL HOLIDAY

Seminar namijenjen:
Predstavnicima ugovornih organa iz čl. 4. i 5. Zakona o javnim nabavkama, članovima komisije za javne nabavke, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, privrednim subjektima i za sve ostale zainteresovane.

PREUZMITE PDF PROSPEKT SEMINARA SA SVIM POTREBNIM INFORMACIJMA  NA SLJEDEĆEM LINKU: 

PDF PROSPEKT

Ciljevi seminara:

  • Priprema i planiranje javnih nabavki za 2018. godinu
  • Prepoznati potencijalne rizike i načine rješavanja određenih problema
  • Najava, zakazivanje i provođenje e-aukcije kao načina za okončanje postupka nabavke sa ciljem uštede javnih sredstava
  • Na koji način uspješno provesti realizaciju potpisanog ugovora
  • Žalbeni proces i pravna zaštita sa praktičnim primjerima

 

Korist za organizaciju:
Organizacija će imati višestruke koristi od seminara, od sticanja novih znanja do kadrovskog jačanja, usvajanja novih vještina i efikasnijeg provođenja javnih nabavki. Nakon seminara organizacija će smanjiti greške koje su se dešavale u dosadašnjoj praksi te povećati konkurentnost na tržištu nabavki.

Korist za učesnika:
Učesnici seminara usvojit će nova iskustva, steći osnovna znanja o javnim nabavkama, proširiti postojeća znanja i upoznati se sa praksom ostalih učesnika seminara. Razmjenom iskustava na seminaru proširit će se vidokrug i pronaći određena rješenja ponuđača i ugovornih organa.

 

Sadržaj  seminara:

  • Zakon o izmjenama i dopunama ZJN koji je u pripremi i šta nam donosi
  • Priprema tehničke specifikacije – kako pripremiti TS, dobra i loša praksa
  • Menadžment javne nabavke – kako organizovati službu za nabavku
  • Šta je e-aukcija?
  • Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije
  • Kako i kada zakazati e-aukciju?
  • Kriterij najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Izmjena ili otkazivanje e-aukcije
  • Praćenje toka e-aukcije
  • Trajanje, tok i završetak e-aukcije
  • Slikoviti prikaz e-aukcije u toku -Primjeri
  • Mišljenje AJN BiH – Pitanja i odgovori
  • Upravna zaštita u postupku javne nabavke
  • Pojam, zaključivanje i upravljanje ugovorima o javnim nabavkama

 

Predavači:

  1. Josip Jakovac, IMPPM – trener trenera JN TOT projekta EK, trener JN AJN, predsjedavajući radne grupe za izradu ZIDZJN, Agencija za javne nabavke BiH.
  2. Bojan Ždrale, dipl. ekonomist – ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere „Jačanje sistema javnih nabavki u Bosni i Hercegovini“.
  3. Fuad Kozadra, dipl. ekonomist – završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT I – training of treners – ITCILO.
  4. Tarik Rahić, dr. sci. – ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, ovlašteni trener Agencije za državnu službu FBiH.

 

Raspored seminara:

  • 09:30 – 10:00 Registracija učesnika
  • 10:00 – 11:30 I MODUL
  • 11:30 – 12:00 Kafe pauza
  • 12:00 – 13:30 II MODUL
  • 13:30 – 14:30 Ručak za sve učesnike
  • 14:30 – 16:00 III MODUL
  • 16:00 – 16:20 – Diskusija i evaluacija seminara – Podjela Uvjerenja o usavršavanju

 

Metodologija rada:
Interaktivni seminar sa iznošenjem problematike učesnika u postupku javne nabavke, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije. Prikazat će se određene prezentacije, uključiti teorijska analiza, ali najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

Kotizacija seminara:
Kotizacija za jednog učesnika iznosi 160,00 KM bez PDV-a.
Odobravamo popuste za prijavu više učesnika iz iste organizacije ukoliko se prijavite do 01.02.2018.
2 učesnika 150,00 KM bez PDV-a po učesniku
3 učesnika 140,00 KM bez PDV-a po učesniku
4 učesnika 130,00 KM bez PDV-a po učesniku
5 učesnika 120,00 KM bez PDV-a po učesniku

U cijenu kotizacije uključeno:

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi vezano za temu
  • Materijal za pisanje
  • Uvjerenje o usavršavanju
  • Ručak
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
  • BONUS PRAKTIČNI MATERIJAL koji sadržava različite obrasce, ogledne primjere, urneke, članke i druge materijale vezane za adekvatno i zakonito provođenje postupaka javnih nabavki.

Svaki prijavljeni učesnik može poslati par dana prije seminara određena pitanja ili probleme sa kojima se susreće u javnim nabavkama, kako bi predavači mogli prilagoditi predavanja prema konkretnim problemima sa kojima se susrećete.

Način prijave na seminar:

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC.
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273.
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA.
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun.

Napomena:

  • Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge

 

Rezervacija smještaja:
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od ljepših hotela u Sarajevu “HOTEL HOLIDAY”  HOTEL HOLIDAY, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente.
Vašu rezervaciju smještaja možete izvršiti putem:

  • Tel: +387 33 288 400
  • E-mail: reservation@hotelholiday.ba
  • Kontakt osobe: Aida Salčin I Arnela Škoro

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 15.02.2018.

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print