JAVNE NABAVKE ZA POČETNIKE
UPOZNAVANJE SA ZAKONOM O JAVNIM NABAVKAMA
I NJEGOVA PRAVILNA I ISPRAVNA PRIMJENA

Vlašić, 13. – 15.03.2019. godine
icon-link HOTEL BLANCA Resort & Spa


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-oPDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN
Ugovornim organima, privrednim subjektima, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke, radnicima koji će pohađati obuku za službenike za javne nabavke, radnicima koji rade na praćenju i realizaciji ugovora, i za sve ostale koji rade i obavljaju poslove javnih nabavki. Naročito korisno za sve one koji žele steći osnovne pojmove i savladati ovu materiju, a bave se monitoringom u ovoj oblasti (vladine ili nevladine organizacije), naučno – istraživačkim radom ili izvještavanjem na ovu temu (mediji, novinsko – informativne agencije).


CILJEVI SEMINARA

  • Shvatanje prirode i ciljeva javnih nabavki
  • Upoznavanje sa osnovnim pojmovima, te legislativom javnih nabavki 
  • ZJN i njegovi podzakonski akti
  • Upoznavanje sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije
  • Upoznavanje sa Pravilnikom o obuci službenika za javne nabavke
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
  • Zaključivanje ugovora u najboljem vlastitom interesu
  • Realizacija ugovora u optimalnim vrijednostima
  • Upoznavanje sa praktičnim primjerima iz postupaka javnih nabavki
  • Primjena stečenih znanja u svakodnevnom radu
  • Povećanje uspješnosti u provođenju ili u učešću u javnim nabavkama

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU
Učesnici će po okončanju seminara steći dodatna znanja i vještine koje će svojom primjenom prilikom provođenja postupka javnih nabavki, te elektronskih javnih nabavki olakšati, ubrzati i poboljšati postupke koje budu provodili, te po okončanju postupka sačiniti tekst ugovora kojim će najbolje iskazati svoje potrebe i zaštititi svoje interese, čime će efikasnost nabavki biti podignuta na viši nivo od dosadašnjeg. Naročito korisno može biti za službe / odjeljenja zadužene za realizaciju ugovora, te radnike koji će biti upućeni na obuku za službenike za javne nabavke te potom biti postavljeni za službenike za javne nabavke. Stečena znanja olakšat će pripremu ponuda i učešća u postupcima javnih nabavki, kao i poboljšati poziciju ponuđača u postupcima javnih nabavki.

KORIST ZA UČESNIKA
Učesnici, na individualnom planu  steći će osnovna znanja o javnim nabavkama (teorija i praksa) odnosno proširiti postojeća znanja. Interaktivnim pristupom i kroz razmjenu iskustava steći će nova praktična znanja sa ciljem unapređenja procesa javnih nabavki i boljeg razumijevanja Zakona o javnim nabavkama, njegovih podzakonskih akata, te pratećih propisa koji se primjenjuju u postupku javnih nabavki.


SADRŽAJ SEMINARA

  • Javne nabavke  – pojmovi, principi i ciljevi
  • Subjekti javnih nabavki
  • Predmeti javnih nabavki
  • Preduslovi za pokretanje postupka
  • Važnost planiranja javnih nabavki
  • Vrste postupaka javnih nabavki
  • E-aukcija
  • Kriteriji za dodjelu ugovora
  • Ponuda i njen sadržaj
  • Pokretanje i provođenje postupka nabavke
  • Razmatranje i ocjena ponuda
  • Okončanje postupka – dodjela ugovora / poništenje postupka
  • Obavještavanje učesnika o rezultatima postupka
  • Revizija postupaka javnih nabavki
  • Zaključenje ugovora o javnim nabavkama
  • Materijalni propisi koji se primjenjuju u fazi izvršenja ugovora
  • Praćenje realizacije ugovora 
  • Upoznavanje sa Pravilnikom o obuci službenika za javne nabavke
  • Planirane izmjene Zakona o javnim nabavkama (nacrt)
  • Industrijska sigurnosna dozvola – pojam, potrebe i način sticanja
  • GDPR, primjena u Bosni i Hercegovini
  • Primjeri iz prakse javnih nabavki
  • Zaključci

 

PREDAVAČ
mr. sci. Edin Sedlarević, diplomirani pravnik, ovlašteni predavač AJN BiH iz oblasti javnih nabavki. Autor magistarskog rada na temu: “Postupak javnih nabavki u javnim preduzećima sa većinskim državnim vlasništvom u Bosni i Hercegovini“, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2012. godine, kao i više stručnih članaka na temu javnih nabavki. Dugi niz godina se direktno bavi javnim nabavkama kroz učešće u komisijama za javne nabavke. Predavač u programu obuke službenika za javne nabavke u organizaciji AJN BiH.


RASPORED SEMINARA
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
 icon-clock-o  10:00 – 16:00 srijeda    13.03.2019.

 icon-clock-o  09:30 – 16:00 četvrtak  14.03.2019.
   09:00 – 11:00 petak      15.03.2019.


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, uključuje rješavanje konkretnih problema kroz predavanja i razmjenu iskustava. Kombinacija teorije i praktičnih primjera. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada.

 
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 26.02.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 26.02.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
U cijenu nije uključen PDV.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela BiH “HOTEL BLANCA Resort & Spa“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  115,00 KM
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     100,00 KM
Boravišna taxa po osobi/danu                      2,34 KM
Osiguranje po osobi/danu                             1,17 KM

Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu.
Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 06.03.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print