FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
OSNOVE, PRIMJENA I PRAKSA

Zlatibor, 27. – 29.03.2019. godine
icon-linkHOTEL OLIMP


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-oPDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima službi i odsjeka, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim službenicima, te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa osnovama, načinom uspostavljanja, primjenom (praksa) i izazovima finansijskog upravljanja i kontrole.


CILJEVI SEMINARA

Učesnici će biti upoznati:

  • sa načinom uspostavljanja FUK-a (obaveze i izazovi)
  • sa finansijskim učinkom poslovanja radi ostvarenja poslovnih ciljeva
  • sa sistemom unutrašnjih kontrola (poslovni procesi koji vode do ostvarenja poslovnih ciljeva)
  • sa načinom upravljanja rizicima (registar rizika)
  • sa računovodstvenim načelom nastanka događaja
  • sa računovodstvenim knjigama i knjigovodstvenim ispravama

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU
FUK se zasniva na upravljanju rizicima i uvodi se radi unapređenja finansijskog upravljanja i odlučivanja u realizaciji ciljeva organizacije. FUK obuhvata sve finansijske i nefinansijske poslovne procese i aktivnosti u poslovanju i provodi se u svim organizacijskim jedinicama i na svim nivoima korisnika javnih sredstava. Učesnici će po okončanju seminara steći dodatna znanja kako provoditi sve aktivnosti vezane za finansijsko upravljanje i kontrolu u svojoj organizaciji.

KORIST ZA UČESNIKA
Kroz praktične primjere učesnici će steći znanja kako da se naprave popisi poslovnih procesa, mape poslovnih procesa, obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika, kao i na koji način da se prepoznaju potencijalni rizici i da se napravi registar rizika.


SADRŽAJ SEMINARA

Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
Uvod u FUK

  • Pifc
  • Definicija
  • Djelokrug
  • Svrha
  • Osnovne karakteristike kvalitetnih sistema FUK

Metodološki okvir za provođenje FUK-a

  • Kontrolno okruženje
  • Upravljanje rizicima
  • Kontrolne aktivnosti
  • Informacije i komunikacije
  • Praćenje i procjena sistema

Izvještavanje o FUK-u

  • Izjave o odgovornosti
  • Obrazac GI-IK

Interna kontrola vs Interna revizija
Planiranja aktivnosti za razvoj sistema FUK

  • Obrazac za utvrđivanje / popis poslovnih procesa
  • Obrazac knjige / mape poslovnih procesa
  • Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
  • Registar rizika

Radionica
Zaključak o FUK-u
Planiranje proračuna i finansijsko izvještavanje u institucijama BiH

 

PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. – smjer finansije i računovodstvo. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.


RASPORED SEMINARA
 icon-clock-o  09:30 – 16:00 srijeda    27.03.2019.
 icon-clock-o  09:30 – 16:00 četvrtak  28.03.2019.
   09:00 – 11:00 petak      29.03.2019.


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

 

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 13.03.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 13.03.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
Oslobođeno plaćanje PDV-a.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP”, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  50,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     40,00 €
Boravišna taxa po osobi/danu                    1,15 €

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu.
Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 20.03.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print