UVOĐENJE EKONOMIČNOG, EFIKASNOG I EFEKTIVNOG POSLOVANJA I
FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE (OBAVEZA I IZAZOVI)
&
FINANSIJSKO IZVJEŠTAVANJE U INSTITUCIJAMA BiH

Baška Voda, 06. – 08.02.2019. godine
icon-link GRAND HOTEL SLAVIA


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-o PDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima službi i odsjeka, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim službenicima, te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a, te načinom popunjavanja finansijskih izvještaja u institucijama BiH.


CILJEVI SEMINARA
Učesnici će biti upoznati:

  • sa načinom uspostavljanja FUK-a (obaveze i izazovi)
  • sa finansijskim učinkom poslovanja radi ostvarenja poslovnih ciljeva
  • sa sistemom unutrašnjih kontrola (poslovni procesi koji vode do ostvarenja poslovnih ciljeva)
  • sa načinom upravljanja rizicima (registar rizika)
  • sa propisima koji regulišu proces finansijskog izvještavanja o izvršenju budžeta institucija BiH, kao i sa obrascima i načinom popunjavanja istih
  • sa računovodstvenim načelom nastanka događaja
  • sa računovodstvenim knjigama i knjigovodstvenim ispravama


KORIST ZA ORGANIZACIJU
FUK se zasniva na upravljanju rizicima i uvodi se radi unapređenja finansijskog upravljanja i odlučivanja u realizaciji ciljeva organizacije. FUK obuhvata sve finansijske i nefinansijske poslovne procese i aktivnosti u poslovanju i provodi se u svim organizacijskim jedinicama i na svim nivoima korisnika javnih sredstava. Učesnici će po okončanju seminara steći dodatna znanja kako provoditi sve aktivnosti vezane za finansijsko upravljanje i kontrolu u svojoj organizaciji, te kako popunjavati obrasce za finansijsko izvještavanje o izvršenju budžeta institucija BiH.

KORIST ZA UČESNIKA
Kroz praktične primjere naučit ćete kako da se naprave popisi poslovnih procesa, mape poslovnih procesa, obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika, kao i na koji način da se prepoznaju potencijalni rizici i da se napravi registar rizika. Upoznavanje sa propisima koji regulišu proces finansijskog izvještavanja o izvršenju budžeta institucija BiH, kao i sa obrascima i načinom popunjavanja istih.


SADRŽAJ SEMINARA

Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
Uvod u FUK

  • Pifc
  • Definicija
  • Djelokrug
  • Svrha
  • Osnovne karakteristike kvalitetnih sistema FUK-a

Metodološki okvir za provođenje FUK-a

  • Kontrolno okruženje
  • Upravljanje rizicima
  • Kontrolne aktivnosti
  • Informacije i komunikacije
  • Praćenje i procjena sistema

Izvještavanje o FUK-u

  • Izjave o odgovornosti
  • Obrazac GI-IK

Interna kontrola vs Interna revizija
Planiranja aktivnosti za razvoj sistema FUK

  • Obrazac za utvrđivanje / popis poslovnih procesa
  • Obrazac knjige / mape poslovnih procesa
  • Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
  • Registar rizika

Radionica
Zaključak o FUK-u
Zakonski i podzakonski okvir finansijskog izvještavanja
Finansijsko izvještavanje i svrha
Pripremne radnje za izvještavanje
Obrasci za finansijsko izvještavanje


PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. – smjer finansije i računovodstvo. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.


RASPORED SEMINARA

 icon-clock-o  09:30 – 16:00 srijeda    06.02.2019.

 icon-clock-o  09:30 – 16:00 četvrtak  07.02.2019.
   09:00 – 11:00 petak      08.02.2019.


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

 

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 23.01.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 23.01.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
U cijenu uključen PDV.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi “GRAND HOTEL SLAVIA“,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  57,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     37,00 €
Boravišna taxa po osobi/danu                    1,25 €

Wellness centar, hotelski bazeni i saune, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu.
Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 30.01.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email