EKSTERNA KOMUNIKACIJA

SAVREMENA USLUŽNA KULTURA

NAPREDNE VJEŠTINE U POSLOVNOJ ADMINISTRACIJI

Neum, 25. – 27.09.2019. godine

 

HOTEL SUNCE

PDF PROSPEKT

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći napredne vještine potrebne za unapređenje uslužne kulture.

 

CILJEVI SEMINARA

 

  • Shvatanje tradicionalne i savremene uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Uticaj na sebe i druge kroz emocionalnu inteligenciju
  • Unapređenje poslovnih odnosa i ključnih komunikacijskih vještina
  • Upravljanje situacijom u teškim trenucima sa zahtjevnim (“teškim”) ljudima
  • Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
  • Metode i tehnike upravljanja komunikacijom u problemskim situacijama
  • Razvoj naprednih vještina za unapređenje kvalitete rada

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU

Kroz ovaj seminar organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika, koji će zahvaljujući usvojenom znanju postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad sa klijentima/strankama, što će dovesti do povećanja kvalitete rada u svim segmentima. Sticanjem naprednih vještina zaposlenika povećava se stručnost i profesionalni imidž organizacije, kao i unapređenje međuljudskih odnosa, organizacijske kulture i produktivnost rada. Efektivnim i efikasnim rješavanjem problema u zahtjevnim situacijama utiče se na kvalitetu rada cijele organizacije.

 

KORIST ZA UČESNIKA

Na individualnom planu, učesnik će naučiti kako da sagleda sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razvija strategije za efikasno upravljanje emocijama i stresom na radnom mjestu. Usvajanje naprednih vještina za kvalitetno održavanje profesionalnog odnosa sa klijentima/strankama, kao i prepoznavanje savremenih metoda, tehnika i trikova uticaja na sebe i druge. Prepoznavanje novih načina pristupa klijentima/strankama i njihovim potrebama, a sve u cilju postizanja boljih rezultata i uspješnijeg poslovanja. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako Vam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja Vaš ključ za uspjeh u poslovnom i ličnom okruženju.

 

Ne tražite manu, tražite rješenje.

Vaši nezadovoljni klijenti/stranke, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada.

Klijenti/stranke ne zahtjevaju da budete savršeni, nego da riješite problem kada nastane.

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

  • Tradicionalna i savremena uslužna kultura
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Efikasna komunikacija sa klijentima/strankama: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
  • Savjeti za vrhunsku uslugu
  • Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja 
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka
  • Svjesna i nesvjesna manipulacija
  • Primanje i davanje povratnih informacija – “Feedback“
  • Prepoznavanje “teških“ klijenata/ stranaka
  • Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
  • Savremene metode i tehnike uticaja na klijente/stranke
  • Razumijevanje emocija i emocionalne pismenosti
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u problemskim situacijama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Percepcija i tehnike promjene
  • Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
  • Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

  10:00 – 16:00 srijeda    25.09.2019.

  09:30 – 16:00 četvrtak  26.09.2019.

  09:00 – 11:00 petak       27.09.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

KOTIZACIJA SEMINARA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 09.09.2019.:

učesnik 330,00 KM

2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku

3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 09.09.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi 350,00tKM.

U cijenu nije uključen PDV. 

 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

 

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

 

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

 

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +38733621273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA

 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu HOTEL SUNCE,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  127,00 KM
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  87,00 KM
  • Boravišna taxa po osobi/danu  2,34tKM

 

PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas. 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme 

Broj učesnika ograničen 

Prijave traju do: 18.09.2019. 

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email